※'14/7/16 タイトルの日付が間違ってたので訂正しました。

News in Levels 今日のお題はこちら、
Woman drives into a shop

今日は新しい先生だった。僕より10も若い先生。日本に数ヶ月居ただけなのに日本語喋れるとか凄すぎ!

” ガキの使い… ” が面白いとか、最近では進撃の巨人を見たとか、もしかしたら僕よりも日本のTVを知ってるかもしれない。
僕がハンターハンターが一番好きですって言ったらとても共感してくれました。

明日も新しい先生に挑戦!

■ レッスンメモ
What kind of video games do you play?
What are the anime titles you watch?

elderly : old peson
Paramedic : 医療補助者

I have to be careful so that I don't make a mistake with the accelerator and the break.